poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Moja historia z MINI :) Tak to wszystko się zaczęło ...



Na wstępie mojej przygody z Mini chciałem zaznaczyć, że nie jestem żadnym pisarzem a tym bardziej poetą. Słowotwórstwo nie jest mi obce a zwłaszcza w wymyślaniu własnych mniej lub bardziej zrozumiałych pojęć, lecz postaram się jak tylko mogę pisać w języku zrozumiałym dla ogółu. Nadmienię jeszcze i serdecznie z tego miejsca pozdrowię moją Panią z J. Polskiego dzięki której w liceum miałem wiele ciekawych przygód, a moja średnia ocen z przedmiotu chyba nigdy nie wyszła powyżej 3.0 :P Blog ten tworzę przede wszystkim dla siebie by archiwizować moją przygodę z Mini, ale także dla osób, które chcą poznać historię pasjonaty do MINI i przy okazji też się czegoś nauczyć – pewnie więcej na moich błędach niż sukcesach, ale zawsze jest to nauka

Wszystko zaczęło się w roku 1998. Był to mój okres fascynacji wszystkim co popadnie, co znajdzie się w zasięgu mojego wzroku. Z jednej strony, komputery, gry, walkmany, bmx-y, deski, rolki … długo  by wymieniać, no i oczywiście samochody. Jedne większe inne mniejsze, te głośne sportowe i te klasyczne z pewną sobie gracją i szykiem. Pewnego dnia w jednej z gazet, chyba to był auto świat natknąłem się na zdjęcia i opis Mini. 


Przeczytałem artykuł, obejrzałem zdjęcia, sprawdziłem ceny z cennika i postanowiłem – będzie kiedyś mój.  Od dziś zbieram na moje wymarzone, jedyne wyśnione autko Mini Morris, lecz by tego było mało miałem wtedy 14 lat i już ustaloną wersję 1.3 SPi British Open 13 cali słoneczka felgi, kolor zielony lub granatowy no i oczywiście stan idealny hehehe jaki ja byłem wtedy młody i naiwny – idealne Mini ? Może jeszcze w cenie do 10 tys. zł hmmmmm, już wiem, że nie realny zakup.



 W kolejnych latach fascynacja Mini rosła coraz bardziej i bardziej, ku mojemu zdziwieniu i młodzieńczemu zapałowi nie malała. Zbierałem kolejne wycinki z gazet, śledziłem aktualne ceny, czytałem posty na forum MINI itd. itd. 



1 komentarz:

  1. Szczerosc ponad wszystko :D/ Gratuluję erudycji, tak umiejętnie dotychczas ukrywanej.

    OdpowiedzUsuń